Чаклисання. Чарування. Усі підспривидають. Обюрократився, навратився, утратився весь. Запухнатився, розмарнотратився геть в грець, Заколошматився мій жевжик за всю довгу дорогу додому. Челоприпинення-щаслозаринення в рідних Ладачках. Рай всей Заслухався спричинення цвіркуна. Ан, за-благур-пана-валав край. Така фала-тина, що рай - в яр. З-астмань, двась-врать, мать-так, задеквакуратий апарат. Електрокар. Щей модеровно рад. Служецькояк? Млай, в-яв-мАра, для гер-шаха здав. Руть зник, побув у щиглях, наварився. Я все роздубруляв, - войван, зашквар. Аля, рента в сарматах, я вздавсь би. Ух, цей в ост-мурлях, на марафатках. Наш витязь-зять, брахман з вічміста, А я з Вигнятина, там ледь фільчусь. підняв Жарм’ятизар. все рівно учусь. Ярій, - шо, їмтясь, - страусятня з крильчат. З лего-золото-ротом на волоханнях. Ось-де нам, - зайвар-ватр перенадзелетився в зашкварках час, - оце матератиця схемвчень. Ич, як наша рукомохлатка вітворилась, Ой, ще ж, мляж-рявка з боліт шмаркача. Накличай, харе, захват пальць сп’язаного позасмертного чаркуна-чаклуна. Будьмо! Ой, мало, залицюк, - ач, геть прілувата щока! У віночку-душа внасалаченого курча. Це для тя кошлокудлого, крутіятливого для безголоп’ятого гуцула-ощадяка. Помте, як нависанням моржа бралась тля. Як ти закарпатився на вінничанках. Ой, ля! А що для вижд’язаного чакарлуняча воша? Пухир то геть звилохалився, - от, гулюватий. Плентай, - чо, ще, раз, - розгошалавився дивакувато. Цей тент під-садко-згорбатий, назад здай. Все! Ач, перевереколопатився їджаном карлик. Будьомте! Гей! *************************** Запитання від шанувальника поезії Максима Машкари: Скільки можна кривлятися, ухилятися сподоблятися на потерпаний шлях транс-модернізму? Чому ви не можете перевтілитися в нормального поета, в такого, в якому оздоровляється читач вашої персоніфікованої мови? Відповідь: Як мої треш-тексти сприяють розгортанню подальшого пошуку свого швидкопсувного креативу та витіюватого життя? Строкаті ідеоматичні виблиски в моїх «чепуркуватих» та «крутійкуватих» спалах-текстах справляють таке собі балансування на в’язкувато-фарбованій плахті з червоним палачем, майже жевжикуватому, проте аж надто пащекуватому часопростору інквізиції. Я увійшов в його просторовий ореол свідомості, як раб своєї волі, за допомогою внутрішніх комбінованих істот гордості, честі, сорому в мені, над-вере-мною, по-середі-мною, зі-спід-мною, не-поза-мною. Цей дженжикуватий час для мене шпаркий, іронічно-страшнуватий. Однак він поколошматив мною так, що я не можу навіть навратитися до нього своїми жорсткуватими бджоло-словами власне з «персональної» мови в роє-творчості, тому «страшний ріг не в біснуватого жука», а у граматика моєї рідної мови. А тепер, догматика по-чорному, я погоджуююсь з тим, що я, як ірро-пернатий поет, сам себе дезорієнтую в степенях свободи персональної мови та творчості інших, тому мій зигзагуватий хронотоп текстів для вас, шанувальників слова, застосовує живописні прагматичні-«орієнтації», які я та ви з роками не змогли в собі приборкати і пролікувати вірою в самого себе. Таким чином, я, не вірю в самого себе, тому відкриваю вам зараз «зусилля шельм» через щільні прошарки свого роє-творчого напряму: 1)воскресно-візуалізаційні інспірації створили в фонічних текстах цілі вирла трюкачів творослів, розмито-галюційних здобувачів замальованих прострацій, заклиначів афектації в прошарках соціотипів і ще щось посіпацьке, незначне, проте репутаційно деталізоване; 2)спірально-веле-чародійні трансформації позивали в моїх сповідач-текстах розірвані маніякальними харцизяцькими емоціями героїв та декоративних персонажів, оригінальні метидаційні техніки міркувань над компенсаціями та явищами депортації в маскарадні інтонації духів, і ще в щось кульмінаційне обрядове, протилежне моїй внутрішній стихійній природі; 3)інкрустаційно-гравітаційні узурпації з еманаціями душі присвячені в тлумач-текстах денатураціям буття споживацького часу, проривачі та звукознімачі моїх настроїв в еказальтаціях плачів, любові, ненависті, меланхолії, пристрасті і ще різної діляцько-лайдацької інвазії; 4)профанаційно-альтернараційні орації просимулювали в мені ці спонукач-тексти аби сталася сенсація від виняткової розбишацької фарби в художньому полі з орнаментами транслітераційного хронотопу, вокалізаційними візерунами беззахисних думок в полі розпанаханого дезинформативного простору, монополізованого, лексикалізованого переляку від контра-смерті; 5) пертурбаційні-глобалізаційні акліматизації в мої націо-тексти гармонізувалися від акцентуацій-містифікацій, замкнутих самоградацій з улюлюкання європоїдів, з миронесенням американоїдів, з шапкозакиданням китаєноїдів, і надавало це імунітету усім елементам композиційних провокацій з відтінками нашого повсюдного мульти-архату; 6)пасквільно-спекулятивні комунікації проводять в треш-текстах примітивно-драматичні естампи навігаційних абсурдів глобалізації, ці віршовані лахи феноменально-імпровізовані ерзацами сорому за самого собе, вони уніфіковані кліше-чеснотами з матеріалізацій моєї нетутешньості в нетамтешньому фільварку поезії здобутків і ще різних прийомчиків, на зразок, ура-совковості, теорії змов-заговорів, транс-шумів; 7)спірутально-глянцеві резерви душі кінофікують уяву після читання шарах-текстів і при цьому, як абсурдні тарантули з’явлються з овуляцій маєтків самотніх, роззираються навкруги в алюзійну сюжетність, шпурляють асинхронні рефлексії на оповідачів, синхронізують час взаємопроникнення в смисл, в діалогічні простори трансформацій, в структурні метаморфози процесів розв’язування духовних проблем нашого сучасника. Дякую читачу за розуміння. ********************************** *Щодо очевидних технічних деталей віршування та творчості. Як правило, постійно шукаю різні лінгвістичні степені свободи в текстах та наявні можливості в усно-письмових ресурсах української мови, аби продемонструвати десять основних способів екстраголосних асонансних віршувань із двома домінуючими голосними звуками, а саме маю зараз такі надбання: 1){І-И-Ї-У-Ю} -екстраголосне асонансне віршування ЗРАЗКИ: А)звикли у світі сиві вдівці успішними бути - https://poezia.org/ua/id/51307/personnels Б) Живучі люди у гурті зусиль, - https://poezia.org/ua/id/51467/ 2) {І-И-Ї-О-Йо} -екстраголосне асонансне віршування ЗРАЗКИ: А) Чого ж ти, покров-ріко прийшло в мої олійники. https://poezia.org/ua/id/51347/ Б) дніпровські рибні промисли - https://poezia.org/ua/id/51334/ В)О, щирий візир, тобі орлино-кровний шиншило, https://poezia.org/ua/id/51257/ 3){І-И-Ї-Е-Є} -екстраголосне асонансне віршування ЗРАЗКИ: А)Ексцес. Хрещений квітень вельми теплий ввечері. - https://poezia.org/ua/id/51354/ Б) Вчителе мій, це ще більше невидиме. https://poezia.org/ua/id/51452/ 4){У-Ю-А-Я} -екстраголосне віршування ЗРАЗКИ: А) в акурат, тут закуска, русява-замазура, уваж. https://poezia.org/ua/id/51186/ Б) Увага. Чудь шал. Грязь. Бухта в Мапуту. https://poezia.org/ua/id/51465/ 5){І-И-Ї-А-Я} -екстраголосне асонансне віршування ЗРАЗКИ: А) З тих пір зігріта пітьма Вінниці. Навіть як відьма. https://poezia.org/ua/id/51260/ 6){У-Ю-О-ЙО} -екстраголосне асонансне віршування ЗРАЗКИ: А)дуб-могун. кум, у кутку. чопурухнув цокотух. https://poezia.org/ua/id/51253/ Б)от, чудо, йойкнуло! ворон-глум. рух-круть-з-рук-руль. https://poezia.org/ua/id/51239/ 7) {О-ЙО-Е-Є} -екстраголосне асонансне віршування ЗРАЗКИ: А) Комерсент-технолог кореєць Йове Феокт, ото вже ловець, https://poezia.org/ua/id/51382/ Б) Серж, пеленгом попередь Птолемеїв, https://poezia.org/ua/id/51449/ В) Боже, осей, ото вже тернове https://poezia.org/ua/id/51416/ 8) {О-Йо-А-Я} -екстраголосне асонансне віршування ЗРАЗКИ: А)брамо, поглянь на гармаша, - https://poezia.org/ua/id/51340/ Б)вокзал. час гнав нас шляхом до золотого. бовтанка. https://poezia.org/ua/id/51308/personnels В)панас, ось проща, я також одна https://poezia.org/ua/id/51209/personnels 9){Е-Є-У-Ю} -екстраголосне асонансне віршування ЗРАЗКИ: А)У четвер у мене був дух Едмунд, - https://poezia.org/ua/id/51367/ Б) Землетрусе, р'юнче, кеш все перетрушуєш мене! https://poezia.org/ua/id/51470/ 10){Е-Є-А-Я} -екстраголосне асонансне віршування ЗРАЗКИ: А)мене вже немає. є - Мазепа. https://poezia.org/ua/id/51351/ Б) Аве! Галас. Браття! В браслетах. https://poezia.org/ua/id/51351/ В) Я в началах задамсь, - в Мадейрах наша лакейка. https://poezia.org/ua/id/51436/ Г) Навряд, ця заклята кабала в каяттях. Як Марганець? https://poezia.org/ua/id/51426/ Д) В пастках Черкас вертепна веранда для арт-вечерь на аванс. https://poezia.org/ua/id/50359/ *************************************************************** 11) {А-О-Е-У-Я}Змішане екстраголосне поліасонансне віршування ЗРАЗКИ: Хай там як, а в храмах сплять, - та нам, як в хмарах. https://poezia.org/ua/id/51403/ 12) {І-И-Ї}Екстраголосне моноасонансне віршування ЗРАЗКИ: А)Стібнись. Цілий вік сій житній хліб. Змій війни. https://poezia.org/ua/id/51394/
|