укр       рус
Авторов: 415, произведений: 44604, mp3: 334  
Архивные разделы: АВТОРЫ (Персоналии) |  Даты |  Украиноязычный текстовый архив |  Русскоязычный текстовый архив |  Золотой поэтический фонд |  Аудиоархив АП (укр+рус) |  Золотой аудиофонд АП |  Дискография АП |  Книги поэтов |  Клубы АП Украины |  Литобъединения Украины |  Лит. газета ресурса
поиск
вход для авторов       логин:
пароль:  
О ресурсе poezia.org |  Новости редколлегии ресурса |  Общий архив новостей |  Новым авторам |  Редколлегия, контакты |  Нужно |  Благодарности за помощь и сотрудничество
Познавательные и разнообразные полезные разделы: Аналитика жанра |  Интересные ссылки |  Конкурсы, литпремии |  Фестивали АП и поэзии |  Литературная периодика |  Книга гостей ресурса |  Наиболее интересные проекты |  Афиша концертов (выступлений) |  Иронические картинки |  Кнопки (баннеры) ресурса

Опубликовано: 2021.07.20
Распечатать произведение

Сергій Негода

Діловий філософ

Хибні смисли  виведені змістом міст,
дикими іграми вірних в міфи, котрі виникли
із  восьми рівнів  істинних промов
вічної інквізиції про вподобані космоси.
Ожили твої особисті ложні розриви
мікросвітів поміж зниклих зірок,
котрі прикриті від прикрих впливів
з підлим досвідом твоїх віч і
розлогої мови ділових філософів.
Ти колись вийшов із мережі,
бо вмів розрізнити
точні кольори в космосі
сотні символів зірок-квітів
від підробки чи від копії.
Ти розширив в собі тихий світ із
восьми мільйонів світовідносин
під прориви філософських стихій.
Ти встиг освітити віру вітрів
зі слів  стихії в одній молитві.
Тому ти твориш різкі розломи
віршів під ноти і співи хорів.
Мовби вижив у подорожі
під зниклим кордоном Вітчизни.
Виникли міцні опори
моїх притч-стовбів зі світлом.
Починив свій діловий мікрочіп
різних свідомостей і осяянь думок.

Футбольний матч розпочався.
Миттєвий гол. Конвульсії воротаря.
Не встиг. Нетерпеливий шум трибун
 пішов гуляти заливистою луною
і від грайливих примх притих у місті.
Уразливий стогін гулу, мов стрім сорому.
Щасливенький стид грошолюбивих зник.
Дзига стадіону відривається від движу гри.
Перше видалення початківця із поля.
Чорнобривенький кривдник дбайливця
вивернутий в філософському ессе мера
з середини зрадливцем спричинив гамір
серед цнотливих ревнивців зваб і цнот.
Немов відбиваний м'яч після голу. Програш.
Сум'яття юродивого. Сміх і сльози. Звихи.
Друга червона картка для новопридбаного.
Імпульсивний інтенсив. Експресія. Шок.
Стидливі вивели з себе шолудиві норови
дразливих мислителів. Здригнулись думки.
Третє вилучення гравця. Обидва з непосид.
Глум усього стадіону.
Реверсивні рефлекси натовпу.
Вуркіт привидів зрадливого програшу.
Буркіт вивернувся фантомом мстивих.
Лайки. Гримкіт. Свист. Жарти. Гул. Галас.
Деренч злих. Пустощі. Веред хтивих. Афекти.
Лемент. Сварки. Жах. Регіт. Суперечки.
Клуби диму.  Гримливі вогняні фаєри.
Сум'яття сміливих самовбивць. Сміх. Бунт.
Агресія скривлених мрій. Інстинкт натовпу.
Запалахкотіли лайливі вірші кмітливців
в адресу блудливого гульвіси. Балачки.
Затріскотів струм емоцій. Гамір обид всюди.
Паршивенький повивач слів вивертів страх
з жахливого самогубця милої вроди.
Ревнивці заметушились. Горді паршивці.
Сварливенький норов думок соромливого
мисливця урвався, відбився, заплакав
за кровопивцем. Чутлива туга. Щем мрій.
Депресія. Вигар мотивів. Пригар ломиги.
Сугестивний дискурс поривів ожив. Стяги!
Гол! Виграш зірвиголов. Швидкі тигри гри.
Глузує ляскотом баран, імператив трибун,
жигалку дратує клопітливий гамір майдану.
Спекулятивна мигавка проривається в натовп.
Живчики вигулькнули. Виголений вигляд.
Непосиди. Водовідливники від пожежників.
Встиг втекти із виграшу. Дриг, плиг, шмиг визиг.
Лунають вигуки злиднів: " Набридло бидло!
Гидке шмаровидло! Остогидло страшидло!"

Високі промінчики освітили
 мої низи філософії чорно-білих
 гібрид-світів підсвідомого.
Цілі вирви інших світів помітили
 нові смисли і оживили диво-колізії
 в іронії живої творчості зі слів-колібрі.
Світло рідної мови, господні сили природи,
річок, лісів, горбів, гір, міст, доріг
моїх дивовижних років життя.
Повні мовні криниці моїх дивородів.
Повний вихор притчі про добро і зло.
Вигоріли мої білі стіни історії
 з сирітським дитинством і досі ніколи...
Між сими і тими  тільки  сиві тіні
чотирьох поколінь з осіннім плодом
свідомого витвору днів. Сьогодні пожив і досить...

Вірив тільки собі, щоб дорости витвором
до звичного вирію фольклору-міфосвіту.
Що потрібно живому острову в Покровці?
Скільки потрібно прожити років
в сивому полі до осмислів живої річки Вовчої,
що просихає від вічного страждання мого роду?

Довгі розмови з собою, розмови з гордим
 соромом, щоб вийти на свій гріх,
щоб зробити прорив до книги Волі,
щоб впіймати Долю щастя, вхопивши
 від рідних і зле, і прикре,
під прізвисько Негоди.
Згинь з мого двору злий визір,
Згинь розкішний смисл долі повністю,
я повний добрословом  моїх віршів волі,
де прожилий мій  гріх свідомого і втішного,
бо виніс в собі цілий вік злих вимирів виріїв.
Чи зміг би вирішити головні ролі доби
з точки зору вищої особістісної гордості
 в когорті ділових філософів? Ні,- ні, бо живу
в хижій достойності своїх біло-тихих віршів.


Обезлюднюють людяні вулиці Вінниці
у вихідні та святкові дні. Усі сидять в мережі.
Закублюються в осоругах навіть страхопуди,
закубрюються туди і відчаюги-козарлюги.
Неосудний розповсюдник держилюдних
фейків на дудочці шукає халабуду
у багатолюдній мережі споруд,
зкомутує будь-що. Роздлубую:
владолюбцям - вільногубство боягуза,
грошолюбцям - марногубство карапуза,
чинолюбцям - правдогубство товстопуза,
чужолюбцям - трудогубство підлабуза,
ласолюбцям - сластогубство волоцюга,
славолюбцям - самогубство голопуза,
честолюбцям - шаногубство з гарбузом.

Пополудні роздобув собі в крамниці
смарт-полудранок для таємних онлайн-любощів.
Умора, люд повселюдно марудить слоблудством
про хто-що-чого-кого-чому роздобуде.
Тут і приголубити і пошкарубити ледарюг.
Підспудний умудрений строками
торгує заслуженими мужами для вдів
в надії на будь-що-буде, бо бантюга-злодюга,
всує від нужди орудує по катюгам
наругонькою недолугих наймитюг.
Ну-бо, дивлюсь, як вільнолюдні
шукають любощів та розваг в окрузі.

Препаскудний вудить золоту рибку у Бузі.
А тут в ютубі: автокольцуга електрохаруги закоцюбла
перед брамою. А навколо - простолюддя кишить.
Босяцюга невизгубна вічно трубить напругу.
Якась собацюга має окублюватися з псюгою.
Інше відео: одужалий флюгер вдруге здружився
з чудо-жіночкою на службі правосуддя.
Гуцул, у неї на блюдці - в'ялена білужина,
а на тарелі - студень, копчена севрюжина.
Аби чимдуж надолужити пузо, -
ще закіптюжина верблюжина на підносі.

Жвава орудниця, грошолюбка,
 велелюдних супермаркетів Вакули.
Трудне подружячко, аж козубки в їх очі
мружать брудер,  звуджений від душогубки.
Дюжина пляшок для припудрених служб.
Голубка з тюнінгом губок з трубкою в роті.
Закандзюблює склублений чубчик
 під округлі  тугі бровульки-опудальки.
Схарапуджені, самозбуджені, незасуджені.
Ось прейскурантик для оборудок в гурлищі:
Білогруді паскуди - то самиці для хлопцюг,
Повногруді маруди - то кобилиці для п'янюг,
Широкогруді зануди - то телиці для бандюг,
Плоскогруді опуди - то косульки для старцюг.
Просто караул поміж бамбул та акул ютубу.
Відшукав чужі ілюзії француз з Андалузії.

Спаленні думки вчорашнього пізнання
сучасних віп-ломбардських душ, взятих
 у кредит у церкві Святих небіжчиків,
до речі, у якої немає реальної влади
над душами живих "непристойників".
Одна лиш молитва у земному пеклі
не вертає мене з недостойного життя.
І одразу сплюдрована моя робота
 " Яка нам любов за кохання, за інтим? "
Відновлюю самого себе. І чи втіха у цьому
одна - коли немає раю в Україні?

Чомусь сьогодні у мене, мовби "нетлінне",
 осяяння  думок про почуттєвий  кодекс
пристойності в поезії вигнанця Данте,
 у нього теж прихована афера етики та
 аналітичного мислення про себе,
 тому я використовую ясність смислу
в  столичному суді по криміналу
над високотитулованим негідником,
котрий вчинив кривавий розбій в столиці
над простими, хоча і брехливими, істотами.
А, викравши паролі до їхніх фінансів,
втік за кордон з електронним паспортом.

Ще блискавичніше згорає моя інтуїція життя,
коли непристойники, що розкрадають
державні фінанси України, проголошують
достойнику совісті анафему.
Чомусь незалежні суди  столиці
легко  пробачають убивцям десяти
гуманітарних цінностей  України все.

Ой, згорає моя гідність над фаєр-зоною.
Отакі "непрозорі" чесноти покаянь 
перед небіжчиками, перед самим собою
 у виконавців забитих насмерть
живих легенд.

У передвиборній боротьбі "престолів"
мною розпізнана "капосна" харизма
"супервдалого" президента України.
Жду справжнього щастя з осеї гідноти.
Ну-бо ж, моя довіра зашкалює, - навіть украй.

Чого не діє принцип "кесареве - кесареві"?
Безсовісні канони моєї разючої достойності
непрописані, незафіксовані, невиявлені
 у нових кодексах честі, бо "новітній" державі
 не потрібні вузди, якими пригнічують
 мою безземельність з  віртуальним
титулом "Жива легенда України".

Оце таке диво, чергове "пекуче"
забанювання усіх моїх акаунтів, котрі
варті цих пристрастей френдів у стрічках,
бо тільки чесноти помст, ревнощів
і звинувачень спричиняють радість
анімованих смайликів і гарного настрою.

Ви, віртуальні найманці, такі,
як скажені льви в сузір'ях свідомостей.
Непомітно спричинили відстороненні
вбивства чотирьох рідних братів
одне одним, - і чомусь  віп-агенти
 істинного знання в мережі
закрили усій групі прямий доступ
на цю подію у сховищі таємних даних,
Знову сховище непристойників
викрали саме  агенти
з групи достойників.





***************
Примітка автора.
У даному тексті декларую такі етичні проблеми сучасності:

1.Перша тріадна проблема етики:
цінність "Здоров'я" -
чеснота "Мудрість"-
гріх "Пиха".

          Потойбічне чистилище цієї посейбічної чесноти має дев'ять сфер для залучення до її розвою у різних свідомостях(їх кількість рівна кількості клітинок в таблиці 3х3, де кожна комірка - це проблемна дихотомія типу "цінність-гріх", або "гріх-цінність") та норми її застосування у різних типах вірування істот.
           Критерії існування чесноти в суспільстві та її межі рівневого пізнання як явища в подіях відлучених від суспільного життя.
           Список діячів-мудреців має сім номінацій: тьма пекла; блиск пекла; тьма чистилища; блиск чистилища; тьма раю; блиск раю, проклята благодать.
            Плата за мудрі поради: статусні примирення з ворогами, мережне розгрішення за минулими гріхами, інтелектуальна наснага в істопичній інтуїції.
            Перелік циклічних ювілеїв чесноти
             Прейскурант сутностей чесноти
            Способи обгрунтування догматів чесноти у померлих, живих, віртуальних істот.

2. Друга тріадна проблема етики:
цінність "Щастя" -
чеснота "Справедливість"-
гріх "Помста"

          Потойбічне входження в чесноту через посейбічне лікування відлучених від чесноти   живих істот. Боротьба чеснот посланців "Герої часу" проти  гріхів вигнанців "Праведників часу", наразі чеснота має вісімнадцять непримеренних між собою відділень( дві таблиці 3х3, одна таблиця з позитивними критеріями оцінок вмісту комірок, інша таблиця з негативними критеріями оцінок вмісту комірок).
           Критерії вдосконалення чесноти та її межі пізнання, як явище в суспільних процесах.
           Список праведників має тридцять шість номінацій у різних вузлах рівневого дерева.
            Плата за справедливість: ідейна, політична, військова, комерційна, психологічна, духовна.
            Перелік календарних ювілеїв чесноти.
            Прейскурант сутностей чесноти
            Методи виялення чесноти у померлих, живих та ненароджених істот

3. Третя тріадна проблема:
цінність "Честь" -
чеснота "Мужність" -
гріх "Заздрість".

            Потойбічне грулище в цю чесноту проходить через судилище збочених на житті істот; усвідомлення цієї чесноти має двадцять сім судів (клітинковий куб розміром 3х3х3, в якому проблемна дихотомія типу "честь-мудрість" має три способи оцінювання: позитивний, нейтральний, негативний).
             Критерії чесноти та її межі відображення в реальності.
             Список мужніх має вісімдесять одну номінацію.
              Плата за мужність: фізичне каліцтво, смерть, психічне відхилення, фізіологічні розлади тіла, соматичні хвороби
             Перелік астрономічних ювілеїв чесноти.
             Перейскурант сутностей чесноти.
             Форми виявлення чесноти у померлих, живих та ненароджених істот.

4. Четверта тріадна проблема етики:
цінність "Кохання" -
чеснота "Поміркованість"  -
 гріх "Скупість".

            Потойбічне привчання до цієї чесноти має пройти посейбічний контроль з боку  екзальтованих на житті істот у межах клітинкового тензору, що займає розмір 4-вимірного гіперкуба.
               Критерії чесноти та її межі перетворення в  віртуальному просторі.
              Список віртуальних "мучителів" цієї чесноти має 121 номінацію.
              Плата за навчання: кредитна, готівкова, безготівкова, фізична (праця), духовна(уява), натурна(спортивна), подарункова, бенкетна.
             Перелік  унормованих ювілеїв чесноти.
             Прейскурант сутностей чесноти.
              Прийоми реалізації чесноти у померлих, живих, і ненароджених істот.

2021
© Сергей Негода
Текст выверен и опубликован автором

Все права защищены, произведение охраняется Законом Украины „Об авторском праве и смежных правах”

Написать отзыв в книгу гостей автора


Опубликованные материали предназначены для популяризации жанра поэзии и авторской песни.
В случае возникновения Вашего желания копировать эти материалы из сервера „ПОЭЗИЯ И АВТОРСКАЯ ПЕСНЯ УКРАИНЫ” с целью разнообразных видов дальнейшего тиражирования, публикаций либо публичного озвучивания аудиофайлов просьба НЕ ЗАБЫВАТЬ согласовывать все правовые и другие вопросы с авторами материалов. Правила вежливости и корректности предполагают также ссылки на источники, из которых берутся материалы.

Концепция Николай Кротенко Программирование Tebenko.com |  IT Martynuk.com
2003-2024 © Poezia.ORG

«Поэзия и авторская песня Украины» — Интернет-ресурс для тех, кто испытывает внутреннюю потребность в собственном духовном совершенствовании