Ночеряють челенжі в Вінниці. Подолки і пахолки палять вночі. Вітанок-світанок. Мольфари чатують. Хворих на вірус по-змінно вартують. Зневолений епідеміолог від Бога прокволом упав, не зможемо, - молох. Упівголоса скайп, в нім Олька кричить, про щось барахольник-вайбер свищить. Біла квасолька з бараболькою - долар - підкорює сольдо коловороти довкола. В Стокгольмі - роздолля, - без спалахів мить. От, йолоп, окольний, скринька - з тріщить. Бактеріолог пише про долю в вірші прислав мені потаємне «Таксі». Воловий головень не з’їв ще борщі. Ждіть вірусологів в гості на щі. - Ми всі з-за кордону, - нас вигнали всіх. - Потоком, мусолять, - в нас - вірус, - в усіх. - Приїхали голі і босі з гастролей. - Голубе-молох, заткнись, ми не олені. **********МАГАРАДЖ У ВІННИЦІ************* З тих пір зігріта пітьма Вінниці. Навіть як відьма. Шпарить щілинами війя. Якийсь напис: «стій!». Чистий шлях. Щити шпаркі. Сигнали знаків жаскі. Яра ніч цар-вітряків. А ти - змія! Я мав би виїхати. Пізнав підлі, різкі дірки на трасі. Живий вгавав. Навтіки піднімав стіни, дійняли. Плити зашпиняли. А між тим бачив арки багатирів. Стильні вікна стін. Гвинти зажались. Прикрість дразнять. Картаті. Дівчата. Масштабна крилата Вінниця - як жарт в лахміттях. Ласий всяк її драїти. Хіба в драбадан - набат дражнить. Хвіть-швіць! Визрілись світязі-із-гараздів на дітях. Дрантя дахів. Кімнати. Благі тварини. Багаті в трансі. Жартівливі сирітки-калічки-наймити-газди на мазді. Вінниця на карантині. З патлами співи. Тітки вгадали. Якісь нащіпані Марійки в таких залицястих танцях. А ти дівка відкіля? За які такі справи? За ці жалкі бакси. Ми вирішили на трамбаках спати в плахінні статків. Ннасмівшися, забилися, назлилися, звилися і зарилися. Твій гідний Самітник-джигіт скалічився і зміг відійти Дівчата на злітці там сів - кіть-кіть, кіть-кіть. Самітня. Підіткни міць, Аникій, бабці, ці дітки, забицяні в матки. Амбітна в ганчірках, в січах - відмітина, гріхів надбала. Страхітний загнітник згарячів соромітник в граніті. Сміляні смітники. Чиїх три Івани замакітрилися наспіх. ************************** Мене часто запитують поети, як ти розрізняєш різні рівні аналізу текстової інформації у віршах? Даю відповідь: Я, в основному умію добре розрізняти такі парадигми аналізу текстової інформації у віршах: • Фонетичний аналіз текстової інформації; • Морфологічний аналіз текстової інформації; • Лексичний аналіз текстової інформації; • Семантичний аналіз текстової інформації; • Синтаксичний аналіз текстової інформації; • Стилістичний аналіз текстової інформації; • Літературно-критичний аналіз текстової інформації; • Версифікаційний аналіз текстової інформації; • Композиційний аналіз текстової інформації; • Тематичний аналіз текстової інформації А тепер уявіть собі, що вже існує тисячі авторських способів аналізу інформації у віршах, які впізнають широкий діапазон властивостей сучасної поезії. Мені зрозуміло одне, що для моєї свідомості до сих пір є сотня властивостей та сотня степенів свободи, які є «непомітними» і «невидимками» для моєї інтуїції. До речі. приклади, я не опанував під час навчання в університеті експресивний аналіз Борєва текстової інформації у віршах , тобто я не знаю, за якими критеріями треба розпізнавати "експресію". Але інтуїтивно, я можу користуватися експресією в поетичній творчості. Признаюсь чесно, я свого часу не опанував усі степені свободи в упереджено-догматичному аналізі Тімофєєва текстової інформації у віршах. А на днях, думаю опанувати системно-цілісний аналіз Шошанні текстової інформації у віршах. Добре, що вся потрібна інформація є на цьому сайті.
|